HYBRID AUTÓINK
FEDEZZE FEL HIBRID KÍNÁLATUNKAT,
A TELJESÍTMÉNY ÉS A TAKARÉKOSSÁG TÖKÉLETES EGYENSÚLYÁT
A Peugeot benzines és elektromos meghajtást ötvöző 48 voltos hibrid technológiája - a napi ingázástól a hosszabb utakig -a mobilitás minden formájához megfelel. SUV, városi autó, családi autó... a megoldás a teljes modellkínálaton végigvonul.
MINDENNAP HIBRID AUTÓVAL
Fedezze fel a Peugeot HIBRID motorjának előnyeit.
OPTIMÁLIS TELJESÍTMÉNY
A hibrid technológia keretében a belső égésű és az elektromos motor közösen dolgoznak az energiafogyasztás optimalizálásán. Ez akár 30%-kal alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást jelent.
A mindennapi vezetés során a belső égésű és az elektromos motor az energiafogyasztás optimalizálása érdekében együtt vagy külön-külön lép működésbe. Városban az átlagos üzemanyag-fogyasztás akár 30%-kal is alacsonyabb, mint egy benzinmotor esetében.
KORLÁTOZOTT FORGALMÚ ÖVEZETEKBE VALÓ BEHAJTÁS
Autójával olyan zónákba is behajthat, ahol hagyományos dízel vagy benzinüzemű járművekkel már nem engedélyezett a közlekedés, így gondtalanul elérheti úticélját. (Helyi szabályozás függvényében)
ALACSONYABB CO2-KIBOCSÁTÁS
A HIBRID Peugeot járművekkel a CO2-kibocsátás mindössze 20 g/km, ami sokkal alacsonyabb, mint egy benzinmotoros jármű esetében. Ha dugóba kerül, a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében kapcsoljon elektromos üzemmódba.
A HIBRID JÁRMŰ MELLETT SZÓLÓ ÉRVEK
Élvezze az optimalizált fogyasztást és az elektromos városi közlekedés minden előnyét. Az országúton pedig használja ki az új generációs benzinmotor (136 LE) erejét. Mindezt anélkül, hogy bármit is változtatnia kellene autós szokásain.
Zökkenőmentes vezetés
A hagyományos és az elektromos meghajtás közötti váltás a lehető legzökkenőmentesebb. Az elektromos üzemmód ráadásul teljesen zaj- és rezgésmentes vezetést biztosít.
VEZETÉSI ÉLMÉNY
Gyorsításkor az elektromos motor további 9 kW (12 LE) teljesítménnyel segíti a belső égésű motort, ami dinamikusabb vezetést eredményez.
VISSZATÁPLÁLÓ FÉKEZÉS
A beépített energiavisszanyerő technológiának köszönhetően minden egyes lassításkor az energia egy része visszatáplálásra kerül az akkumulátorba majd hasznosul a következő gyorsítási fázisban. Nincs szükség a beépített akkumulátor külső töltésére a takarékos közlekedéshez! A rendszer ráadásul a fékeket is kíméli, így kevesebbet kell költeni a karbantartásukra.